استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

فاتح تريم مربي نام آشناي ترکيه اي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال اين کشور انتخاب شد.


   پس از دو روز مذاکره بين مقامات فدراسيون فوتبال ترکيه و تريم ، اين مربي ترکيه اي که هم اکنون هدايت تيم فوتبال گالاتاسراي را نيز برعهده دارد، روز پنجشنبه موافقت خود را با تصدي پست سرمربيگري تيم ملي ترکيه اعلام کرد.

تريم قرارداد خود را امشب (پنجشنبه شب) با فدراسيون فوتبال ترکيه به امضا مي رساند.

رييس فدراسيون فوتبال ترکيه در پي استعفاي سه شنبه شب عبدالله آوجي مربي تيم ملي فوتبال اين کشور، روز گذشته از تريم خواست مربيگري اين تيم را بر عهده بگيرد.

ييلدريم دمير اورن رييس فدراسيون فوتبال ترکيه، به تريم پيشنهاد سرمربيگري اين تيم را به مدت چهار سال داده بود.

رييس فدراسيون فوتبال ترکيه در اين ديدار گفت: تريم مي تواند امسال همزمان با هدايت تيم ملي به مربيگري خود در گالاتاسراي نيز ادامه دهد.

عبدالله آوجي سرمربي تيم ملي فوتبال ترکيه که کمتر از دو سال سرمربي اين تيم بود، سه شنبه شب در اطلاعيه اي اعلام کرد، از سمت خود کناره‌ گيري کرده است.

آوجي در اين اطلاعيه نوشت: در فوتبال پيروزي و شکست با هم هست و جدايي هم هست، به نظرم به سود همه است، استعفا دهم.

مربي مستعفي تيم ملي فوتبال ترکيه افزود: من به ييلدريم دميراورن رييس فدراسيون فوتبال ترکيه هم استعفاي خود را اعلام کرده ام.

وي گفت: از همه افرادي که با آنها در دوران حضور در تيم ملي کار کردم، تشکر مي کنم.

آوجي در روز 17 ماه نوامبر سال 2011 مربي تيم ملي فوتبال ترکيه شد.

اين مربي با تيم ملي فوتبال ترکيه به 6 برد، 8 شکست و 4 تساوي دست يافت.

دیدار دوستانه ایتالیا – برزیل/هواپیمای تیم ملی ایتالیا دچار آتش سوزی شد

 

هواپیمایی که بازیکنان تیم ملی ایتالیا را برای دیدار دوستانه مقابل برزیل به ژنو می برد دچار آتش سوزی شد.

هواپیما آتزوری ها در حال نشستن در فرودگاه ژنو بود که جرقه هایی از انتهای آن مشاهده شد که به آتش گرفتن قسمتی از هواپیما منجر شد.

خوشبختانه هیچ صدمه جدی برای مسافران و خود هواپیما به وجود نیامد و خلبان بحران را مدیریت کرد و هواپیما را به سلامت به زمین نشاند اما بازیکنان تیم ملی ایتالیا به شدت شوک زده شده و ترسیده بودند.

کاپیتان روبرتو آندولفاتو خلبان هواپیما که بازیکنان تیم ملی ایتالیا را از فلورانس به ژنو برد بعد از این حادثه گفت: وضعیت در تمام طول پرواز تحت کنترل ما بود و خوشبختانه هیچ اتفاقی نیفتاد.

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از پرواز در گفتگو با خبرنگاران گفت: اصلا خوب نبود، اول یک صدای وحشتناک آمد و بعد از آن همه جا ساکت شد. سعی کردم به همه بازیکنان بگویم نترسیدم اما واقعا اینطور نبود. پیش از این هم چنین تجربه ای داشتم اما هرگز به این شدت نبود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان